2014. január 29., szerda

Chapter 6! Igen, vagy nem?..*


*Cecillia szemszöge*

Gondolkoztam, hogy felhívjam-e vagy ne. Még is csak a saját apukám. Rámentem a nevére, majd tárcsáztam.
Kicsengett, és pillanatok alatt felvette.
- Halló? - szólt bele egy női hang.
- Anyu? - lepődtem meg, mivel anyu sohasem nyúl apu telefonjához.
- Kincsem, te vagy az? Hogy vagy? Istenem, hol vagy? Barátnődnél? Jó helyen vagy? - hangjából csak az aggódást szűrtem le.
- Anyu minden rendben. Nem, de jó helyen vagyok. - motyogtam a telefonba.
- Szívem, nekem elmondhatod hol vagy, én nem mondom meg apádnak.
- Jó.. -sóhajtottam. - Harry Styles-nél.
- Ő az a focista fiú. Ugye?
- Igen. De várj kérlek. Apu? Nagyon dühös? És mi van vele, hogy te vetted fel?
- Itthon hagyta a mobilját, és igen nagyon dühös. Miatta öcséd nem mehetett el az edzésére. Én ez miatt vitatkoztam vele, és ő pedig elhúzott az irodába.
- Sajnálom anyu, de nem tehettem mást, én már nem bírtam tovább.
- Néha én is, legszívesebben elmennék. - csönd lett, majd anyu idegesen megszólalt. - Szerintem itt van apád. Le teszem Kincsem.
- Öhm jól van. - dünnyögtem az orrom alatt, és anyu lecsapott.
Ledobtam az ágy szélére a készüléket, majd vállamon furcsa bizsergést éreztem. Hátra kaptam fejem, és megpillantottam Harry-t. Hatalmas tenyerét derekamra tette, majd maga felé fordított. Mellkasaink egymáshoz simultak, úgy, hogy éreztem szívének dobbanásait. Ajkait nyakamra döntötte, és finoman puszilgatni kezdte. Alsó ajkamra haraptam, és felnevettem, mivel göndör fürtjei csiklandozták nyakam. Abba hagyta, és mélyen zöld szemeibe néztem. Elvigyorodott és ajkai, enyémekre tévedtek. Csókolózásba kezdtünk, ami egyre vadabbá vált. Haz a falhoz döntött, én pedig fürtjeibe túrtam.
Egyszer csak megragadta pólóm szélét, ami egyre feljebb csúszott rajtam, mire elhúztam fejem és kitéptem pólóm szélét kezéből. Rémülten nézett rám, mire sóhajtottam egyet és halkan kicsúszott számon. :
- Ha igazán szeretsz, akkor ezt még mellőzzük.- csak bólintott egy párat és magához szorított. Vett egy mély levegőt, és bánatos hangon megszólalt. :
- Bocsáss meg Lia, nem gondoltam... - mutató ujjam szájához emeltem, és egy puszival nyugtattam meg a remegő kezű Harry-t.
- Nincs semmi baj.. csak én még nem.. - egyszerűen magához ölelt, és ebbe az ölelésbe rekedtek gondolataim.
Éreztem ahogy vesz egy mély levegőt, majd megpróbál kiszabadulni ölelésemből, de csak szorítottam magamhoz, és nem törődtem mozdulataival. Meggondolta magát és teste újra szorosan hozzám simult. Valójában nem volt az ölelésbe semmi, csak olyan szimpla semmit mondó, barátinak tűnhetett. De néha beleborzongtam, minden egyes porcikám megremegett és Harry megpróbált szemembe nézni.
- Sohase engedjük el egymást. - majd homlokát enyémhez döntötte.
Felszegeztem rá a tekintetem, hogy csillogó, smaragdzöld szemeibe nézhessek.
- Szeretnélek elvinni holnap valahová. - szólalt meg.
- És hová? - kíváncsiskodtam.
- Majd meglátod. - csókolt homlokon.
Elszakadtam Harry-től mire kérdően pillantott rám.
- Valami rosszat mondtam? - kérdezte.
- Ne beszélj butaságokat. Elmegyek zuhanyozni. - simítottam meg arcát.
Felsiettem a lépcsőn, majd a szobából megfogtam pár lazább ruhát, és a fürdőbe vonultam. Bezártam magam után az ajtót, levettem a ruháim, és beálltam a zuhany alá. Jólesett a forró víz a bőrömnek. Gyorsan végeztem, majd magam köré tekertem a törölközőt. Hajam felkötöttem egy laza kontyba, aztán egy rövid nadrágot, és egy trikót vettem magamra. Kiléptem az ajtón, s a szobába igyekeztem. A szobában találkoztam Harry-vel. Végig nézett rajtam, s alsó ajkát beszívta.
- Ugye tudod, hogy kínzol? - lépett közelebb hozzám.
- Tessék?
- Nem akarom megismételni, mert tudom, hogy hallottad. - simított végig az oldalamon.
Kikerült. Gondolom a fürdőbe ment. Az ágyhoz mentem, majd hassal végig feküdtem rajta. Elővettem a telefonom, és felnéztem twitter-re. Nem jött üzenetem, és semmi újdonság nem volt így ki is jelentkeztem.
Betakaróztam, aztán lekapcsoltam az éjjeli lámpát. Lehajtottam a fejem a párnára, majd próbáltam elaludni. Az utolsó amire emlékszek, hogy hátulról hozzám simult Harry, átkarolta a derekam, majd arcát a nyakamba fúrta.

x Másnap reggel x



*Harry szemszöge*

Fáradtan nyitottam ki szemeim, s megpillantottam a mellettem még alvó lányt. Egy darabig hallgattam egyenletes szuszogását, azután kikeltem az ágyból. Felvettem egy fekete csőfarmert, fölé pedig egy fehér inget. Lia-hoz mentem, majd leültem mellé. Az arcára adtam egy csókot, majd homlokára. 
Összeszorította szemeit, ezután ajkaira adtam egy lágy puszit. Elmosolyodott, de szemei még mindig csukva voltak.
- Jó reggelt. - nyitotta ki szemeit, majd az én szemeimbe nézett. 
- Neked is, Lia. - kezdtem - Hogy aludtál hercegnőm? - fejeztem be.
- Tökéletesen. De az ébresztés jobban tetszett. - mosolyodott el - A megszólítás pedig aranyos. 
- Készülj, mivel mennünk kell arra a bizonyos helyre. - hajoltam fölé.
- Muszáj most? Nem lehet később? - nézett rám kiskutya szemekkel.
- Nem hinném. - ráztam meg a fejem.
Hasára fordult, majd arcát a párnába temette. Ezután felült, arcomra adott egy gyors puszit, majd elővett pár ruhát, és elhagyta a szobát. Hosszas idő múltán, visszatért teljesen felöltözve. Teljesen egyszerű ruhadarabok voltak, bár rajta még ez is tökéletesen állt. Lia felé közeledtem, s pár centire meg álltam előtte. Felnézett rám, majd elmosolyodott. Összekulcsoltuk a kezeink, testünk szinte teljesen egybesimult.
- Indulhatunk? - kérdeztem.
- Igen.

*Cecillia szemszöge*

Elővett egy fekete kendőt, mögém lépett, majd bekötötte a szemem. Átkarolta a derekam, s kivezetett a szobából. Végig mentünk a folyosón, majd lefordultunk. Hirtelen felemelt, amire felsikítottam, erre Harry kuncogni kezdett. Lecipelt engem a lépcsőn, azután letett a padlóra.
- Neki ne vezess valaminek. - húztam mosolyra a szám.
- Nem foglak. Talán. - nevette el a végét.

Kitárta az ajtót, majd kivezetett a házból, a fekete Range Over-ig ami a ház előtt parkolt. Illedelmesen kinyitotta, s segített beszállni. Becsukta, majd átsietett az ő felére, és ugyanezt megtette. Beindította a motort, és elindultunk. A rádióból valami lágy zene szólt. Az út alatt alig váltottunk pár szót, bár hamar oda is értünk a titokzatos helyre. Harry kiszállt, utána engem is kisegített. Miután bezárta az autót, elvezetett azt hiszem egy kisebb úton. Alig mehettünk 5 percet mikor megálltunk.
- Készen állsz? - kérdezte Haz.
- Készen.
A kendőhöz nyúlt, kikötötte, és elvette a szemeim elől. Gyönyörű látvány fogadott. Egy tisztáson voltunk. A fűben egy kisebb pokróc volt, amin el volt helyezve virágcsokor. Körülötte virágszirmok mindenfelé. Egy patak haladt el mellette, ami csillogott a rá eső napsugaraktól. Nem hittem szemeimnek. Hihetetlenül gyönyörű volt. A kis göndörke aki eddig csendben állt mögöttem, közelebb jött, hátulról átkarolta a derekam, s állát a vállamra döntötte.
- Remélem tetszik. - kezdte.
- Most ugye viccelsz? Ez gyönyörű. - áradoztam.
Megfogta a kezem, és összekulcsolta az övével.
- Szeretnék kérdezni valamit. - mondta bátortalanul. Elém állt, és mélyen a szemeimbe nézett.
- Lia. - sóhajtott. - Lennél a barátnőm?..

És ez lenne a 6. rész. Véleményeket várok. Bocsánat, hogy késtem. Remélem tetszik.:) xx

Írók:

  • Szentgyörgyi Adrienn
  • Juhos Jázmin. x

6 megjegyzés:

  1. IMÁDOM!!! *0* :$
    Hozzátok minnél hamarabb a folytatást!! :33
    Csók Nessa<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! És igyekszünk! :)<3 xx Csók Adri S. :)

      Törlés
  2. Bevallom most egy kicsit mérges vagyok... :/
    Mert ha nem hirdetek blogversenyt akkor soha nem találok rá erre a fantasztikus blogra!!!!!!!!
    :D imádom!!! :3
    Puszi: El

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta :o Te imádod a blogom? :o Ezt én mondhatnám el a tiédről :)) Köszönöm<3
      U.i: Imádom a blogod nagyon-nagyon♥
      Puszi: Adrii

      Törlés
  3. Imádom.*-* Siessetek a kövivel PLS.*-*:*

    VálaszTörlés